В цьому блозі я буду розповідати про цікаві місцевості Києва.В основному це буде її північно-західна частина
Манфпуляції реклами. В чому вигода?
Основний зміст реклами – продаж товарів, одержання прибутку – не є сам по собі приводом для засудження. Врешті-решт, ми всі прагнемо до багатства та успіху. Це нормально. Та ми не повинні миритися зі спробами отримати вигоду шляхом цинічного маніпулювання споживачами. Хай такий обман і не заборонений законом – це справи не змінює. В цьому блозі я розповім про 5 прикладів маніпуляцій реклами 1.Створення психозу «брак часу» Ключові слова: «поспішайте», «тільки сьогодні діють божевільні знижки», «першій сотні тих, хто зателефонує, вручається приз» і так далі. Варіантів тут багато, але всі вони зводяться до того, щоби втягти споживача в стан ажіотажу, гарячкового поспіху. Йому ніколи подумати, йому потрібно терміново бігти й купувати! 2. Апеляція до прогресу Ключові слова: «новий смак», «новий дизайн», «нова упаковка» та ін. Цей метод частково перетинається з попереднім, оскільки підштовхує людину купувати нове, щоби йти в ногу з часом, не відставати. Проте в осно...
Давай... Показуй...
ВідповістиВидалитиЦікаво
ВідповістиВидалити